Sākot ar 2017. gada 1. februāri, klātienes pakalpojumi iedzīvotājiem Vidzemē būs pieejami šādā darba laikā:

1485434314_vid_kac_darba_laiks.pdf |
Kā zināms, jau kopš 2010.gada vairākām iedzīvotāju grupām EDS izmantošana ir obligāta: valsts amatpersonām – kopš 2010.gada, juridiskajām personām – kopš 2012.gada, bet fiziskām personām – saimnieciskās darbības veicējiem – kopš 2014.gada. Kopš 2014.gada 1.jūnija arī ikvienas personas algas nodokļa grāmatiņa ir pieejama tikai elektroniska dokumenta formā, izmantojot EDS.
VID tīmekļa vietnē www.vid.gov.lv pieejama plaša informācija (metodiskie norādījumi, atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un videosemināri nodokļu maksātājiem), kā arī vairākas bezmaksas mobilās aplikācijas viedtālruņu lietotājiem.
Savukārt, zvanot uz VID informatīvo tālruni, ir iespējams uzzināt vispārīgu informāciju par VID kompetencē esošiem jautājumiem, bet detalizētākas atbildes var saņemt, nosūtot savu jautājumu elektroniski vai pa pastu.
Vēršam uzmanību, ka nodokļu maksātājiem sniedzamo pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanai VID tiek pievērsta īpaša uzmanība, tādēļ pirms jebkāda lēmuma pieņemšanas tiek rūpīgi vērtēts, lai VID reorganizācija un darbības optimizācija nepasliktinātu klientu apkalpošanas kvalitāti un VID pakalpojumu pieejamību.
Informāciju sagatavoja:
Evita Teice-Mamaja
VID Sabiedrisko attiecību daļa
tālr. 67122668, 26351438
e-pasts: komunikacija@vid.gov.lv