VID.lv
  • VID.lv jaunumi
  • Kalkulatori
    • Algas kalkulators 2019
    • Autoratlīdzības aprēķini
    • PVN kalkulators
    • Pensijas prognozes
  • Dokumentu veikals
  • Grāmatvežiem
    • Kalendārs 2021 >
      • Kalendārs 2018
      • Kalendārs 2017
      • Kalendārs 2016
      • Kalendārs 2015
    • Kontu plāns
    • Profesiju klasifikators
    • Atsauces rēķinos
    • Darba līgums
    • Komandējumi
    • Vienotais nodokļu konts
    • Teritoriju kodi
    • Humors
  • Darbiniekiem
    • Algas nodokļu slogs
    • Algas nodokļa grāmatiņas
    • Darba līgums
    • Atvaļinājums
    • Kāpēc negrib maksāt nodokļus
  • Uzņēmējiem
    • Reģistri
    • NACE 2
    • Banku komisijas
  • Skaitļi un indeksi
    • Minimālā mēneša darba alga
    • Minimālās stundas likmes
    • Neapliekamais minimums
    • Atvieglojumi par apgādājamiem
    • VSAOI likmes
    • VSAOI likmes pašnodarbinātajiem
    • Pašnodarbināto VSAOI minimums
    • UVTN
    • Skaidras naudas darījumi
    • Reprezentācija
    • Patēriņa cenu indeksi
  • Nodokļi un nodevas
  • Kontakti un par mani
    • Ko piedāvā VID.lv
    • Komunikācijas veids
    • Vēsture

VID klientu apkalpošanas centru darba laika izmaiņas ar 1. februāri

1/2/2017

 
Valsts ieņēmumu dienests (VID) vērš uzmanību, ka ar 2017. gada 1. februāri tiek mainīta klātienes apkalpošanas kārtība VID klientu apkalpošanas centros. Turpmāk ārpus Rīgas klienti klātienē tiks apkalpoti trīs dienas nedēļā, savukārt pārējā laikā tiks veikta iesniegto dokumentu izskatīšana un apstrāde, kā arī citi ar nodokļu administrēšanu saistīti pienākumi, tādējādi paātrinot iesniegto deklarāciju apstrādi. Savukārt Rīgā mainās klientu apkalpošanas centru darba laiks.
Šāds lēmums pieņemts, rūpīgi izvērtējot klientu apkalpošanas centru noslodzi un klientu plūsmu, kas ir būtiski samazinājusies. Otrs noteicošais faktors ir tas, ka ievērojami resursi ir ieguldīti tieši VID informācijas tehnoloģiju attīstībā, kā rezultātā daudzi procesi ir automatizēti un praktiski visi pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot  VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS), tādējādi būtiski samazinot nepieciešamību apmeklēt VID klātienē.

Sākot ar 2017. gada 1. februāri, klātienes pakalpojumi iedzīvotājiem Vidzemē būs pieejami šādā darba laikā:
1485434314_vid_kac_darba_laiks.pdf
File Size: 44 kb
File Type: pdf
Download File

Atgādinām, ka šobrīd visā Latvijā darbojas 75 VPVKAC, kuros iedzīvotāji pašlaik un arī turpmāk varēs saņemt biežāk klātienē izmantotos VID pakalpojumus, proti, gada ienākumu deklarācijas pieņemšanu gan papīra formātā, gan palīdzību, iesniedzot to elektroniski, iesniegumu pieņemšanu par elektroniskajām algas nodokļu grāmatiņām, iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu. Darbinieki VPVKAC var sniegt atbalstu un palīdzību darbam ar VID EDS, informējot un apmācot klientus VID e-pakalpojumu izmantošanā. Precīza informācija par VPVKAC adresēm un darba laikiem pieejama portāla www.latvija.lv sadaļā “Vienotie klientu apkalpošanas centri”.

Kā zināms, jau kopš 2010.gada vairākām iedzīvotāju grupām EDS izmantošana ir obligāta: valsts amatpersonām – kopš 2010.gada, juridiskajām personām – kopš 2012.gada, bet fiziskām personām – saimnieciskās darbības veicējiem – kopš 2014.gada. Kopš 2014.gada 1.jūnija arī ikvienas personas algas nodokļa grāmatiņa ir pieejama tikai elektroniska dokumenta formā, izmantojot EDS.

VID tīmekļa vietnē www.vid.gov.lv pieejama plaša informācija (metodiskie norādījumi, atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un videosemināri nodokļu maksātājiem), kā arī vairākas bezmaksas mobilās aplikācijas viedtālruņu lietotājiem.

Savukārt, zvanot uz VID informatīvo tālruni, ir iespējams uzzināt vispārīgu informāciju par VID kompetencē esošiem jautājumiem, bet detalizētākas atbildes var saņemt, nosūtot savu jautājumu elektroniski vai pa pastu.

Vēršam uzmanību, ka nodokļu maksātājiem sniedzamo pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanai VID tiek pievērsta īpaša uzmanība, tādēļ pirms jebkāda lēmuma pieņemšanas tiek rūpīgi vērtēts, lai VID reorganizācija un darbības optimizācija nepasliktinātu klientu apkalpošanas kvalitāti un VID pakalpojumu pieejamību.

Informāciju sagatavoja:
Evita Teice-Mamaja
VID Sabiedrisko attiecību daļa
tālr. 67122668, 26351438
e-pasts: komunikacija@vid.gov.lv

Comments are closed.
    Parakstīties...

    norādes:

    - Valsts ieņēmumu dienests
    - Elektroniskās deklarēšanas sistēma (EDS)
    - PVN reģistrs
    - ES PVN reģistrs
    - Kalendārs 2021.gadam
    - Valūtu kursi
    - eParaksts

    Tweets by @vid_lv

    RSS lasītājs

    Ziņu kategorijas

    Visi
    Citi Portāli
    Citi Portāli
    Datori.lv
    Labklājības Ministrija
    LTRK
    Redaktora Sleja
    Saeimas Ziņas
    Valsts Ieņēmumu Dienests

    ArHĪVS

    February 2023
    January 2023
    December 2022
    November 2022
    May 2022
    April 2022
    March 2022
    February 2022
    January 2022
    December 2021
    November 2021
    September 2021
    August 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    July 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    October 2019
    September 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    October 2018
    September 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    December 2017
    November 2017
    August 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    May 2015
    April 2015

Parakstīties uz VID.lv jaunumiem
Paraksties uz VID.lv jaunumiem un esi informēts par aktualitātēm nodokļos, grāmatvedībā un citos procesos Latvijā.